وکیوم آبی

وکیوم آبی یا همان پمپ خلاء وسیله ای است که جهت ایجاد خلا در کارخانه ها بکار گرفته میشود.

وکیوم آبی

وکیوم آبی یا همان پمپ خلاء وسیله ای است که جهت ایجاد خلا در کارخانه ها بکار گرفته میشود.

اگر در هر کجا و هر شرایطی قرار گرفتید که نیاز به خلاء گیری داشتید وکیوم آبی بهترین گزینه ممکن برای شما میباشد. در دنیا وکیوم های بسیار زیادی وجود دارد اما وکیوم آبی بهترین آنها میباشد زیرا قیمت بسیار پایین و تعمیرات آسان از جمله مزایای این سری از وکیوم ها میباشد.

کلمات کلیدی

راهبردهای علمی

مدیریت وقت خود به عنوان یک ورزشکار

فعال کردن بهره وری برای کارگران و دانشجویان از راه دور

داستان در ساخت: روز جهانی زن ما

چگونگی کمک یک راهنمای محلی به زنان

اجلاس سران برنامه نویس گوگل گیم

حمایت از نیروی کار گسترده

بدون قرار گرفتن در صحنه

مسیر شغلی شما به گوگل

افزایش آگاهی برای ال اس

چگونه یک گوگلر در حال افزایش آگاهی است

آب کولینگ مدار بسته یا C.W.L

راهکارهای استفاده شده جهت کمپرسورها

حفظ ارتفاع آب درون درام بخار

سیستم تولید بخار در واحد اسید نیتریک

جریان‌ گازهای خروجی از برج جذب

کاهش فشار برج

تنظیم دبی و سرعت جریان گاز ورودی

دفع گرمای آزاد شده در طی واکنش

جمع‌بندی دو واکنش

جریان گازی موجود در درام

شغل با یافتن تناسب میان مهارتها

تنوع فرهنگی در گروه

تناسب فرهنگی اعضای تیم

راهبردهای علمی برای تحقق سند چشم انداز

تولید ثروت از دانش

عضویت در سازمانهای جهانی مالکیت‌های معنوی

لزوم دسترسی به اطلاعات علمی

رویکرد ایجاد بنیاد ملی نخبگان کشور

انتخاب اعضای گروه؛ هماهنگی یا گوناگونی؟ (قسمت اول)

پیوندها

خانه آینده شما احتمالاً به صورت سه بعدی چاپ خواهد شد

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

خانه آینده شما احتمالاً به صورت سه بعدی چاپ خواهد شد: چگونه چاپ سه بعدی در حال تغییر صنعت ساخت و ساز است
خودت میدونی. شما در مورد آن شنیده اید. و ، شاید شما حتی عاشق انجام آن باشید. البته ، ما در مورد چاپ سه بعدی صحبت می کنیم. در طول دو سال گذشته ، ما شاهد قدرت اختلال در چاپ سه بعدی هستیم. حتی اکنون ، در طول بحران جهانی فعلی ، ما دیدیم که چگونه چاپ سه بعدی می تواند بسیار مفید باشد.

بارها و بارها آن را شنیده اید. چاپ سه بعدی در حال تغییر جهان است و شاید شما احساس کنید که در این انقلاب چاپ سه بعدی عالی از دست ندیده اید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که همه چیز در مورد این است. فقط به اعداد نگاهی بیاندازید.

در سال 2018 ، صنعت تولید مواد افزودنی اندازه بازار ناچیزی داشت اما 8 میلیارد دلار چشمگیر. با این حال ، تا سال 2026 ، انتظار می رود که این صنعت به لطف نرخ رشد سالانه خود در حدود 24-26٪ در هر سال به 51 میلیارد دلار برسد. اما چرا؟ همانطور که قبلاً نیز ذکر شد ، چاپ سه‌بعدی تقریباً در مورد هر صنعت بزرگ مختل است و ما هنوز حتی پتانسیل کامل آن را نیز ندیده ایم.

تولید مواد افزودنی باعث ایجاد موج هایی در مراقبت های بهداشتی ، طراحی مد ، مواد غذایی ، صنعت هوافضا و صنعت خودرو سازی می شود که فقط به ذکر چند مورد می پردازد. چاپ سه بعدی به این صنایع امکان نمونه سازی ، ایجاد قطعات یدکی و حتی تولید قطعات کاملاً کاربردی در کسری از زمان و هزینه را می دهد.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء حلقه مایع مکزیک
Vyomesh Joshi ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت 3D Systems ، هیجان خود را برای چاپ سه بعدی در مورد بررسی صنعت به اشتراک گذاشت ، با بیان اینکه ، "برای من شگفت انگیز است که به بیش از یک نسل از تولیدات نگاه کنید تا ببینید که ارزش چاپ سه بعدی به فرایند تولید می رسد. آنچه به عنوان ابزاری برای نمونه سازی اولیه شروع شد ، اکنون جای خود را در محیط های تولید پیدا می کند. تولید سه بعدی واقعاً واقعی است. امروز میلیون ها قسمت از "نامرئی" چاپ شده است: ابزارهای قربانی که هرگز نور روز را نمی بینند. سالانه صدها هزار مدل دندانپزشکی تولید می شود. "

وی گفت: "ما شاهد تولید قطعات افزودنی قطعات با خواص عالی از آلیاژهای فلزی یا پلاستیک های صنعتی در حجم هستیم. پیشرفت سال گذشته موقعیت یابی صنعت چاپ سه بعدی برای نوآوری دیجیتالی افزایشی و عمدی است که مبتنی بر چهار ستون پیشرفت است: بهره وری ، دوام ، تکرارپذیری و کل هزینه بهره برداری. "

به نظر می رسد صنعت ساخت و ساز که گاهاً هنگام بحث درباره ایجاد اختلال در تولید مواد افزودنی از آن غافل می شود. با این حال ، برخی از چشمگیرترین تغییرات صنعت در 3-5 سال گذشته و همچنین نوآوری را می توان به تولید افزودنی نسبت داد. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، چاپ سه بعدی امکان ایجاد محصولات با استفاده از یک فرآیند سریع و مقرون به صرفه را فراهم می آورد. این امر دروازه ها را به سمت ساخت و سازهای جدید ساخت و در هر دو طرف تجاری و مصرف کننده ، تکنیک های ساخت بهتر و حتی روش های ساختمانی ایمن تر باز کرده است.

اکنون ، به عنوان یک تازه کننده سریع ، تولید مواد افزودنی فرآیند ساخت اجسام جامد سه بعدی از یک فایل دیجیتال است. اگر شما یک چاپگر اصلی FDM 3D دارید ، احتمالاً با این فرآیند بسیار آشنا هستید. شما یک مدل را در یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی انتخاب یا طراحی می کنید و پرونده را به چاپگر سه بعدی خود ارسال می کنید. با استفاده از یک رشته ، در این حالت ، گرمانرم ، پلاستیک شما به آرامی لایه مدل خود را با استفاده از ذوب گرمازدگی سریع خشک می کند. اگرچه تغییرات مختلفی در این فرآیند چاپ وجود دارد و مواد مختلف ، تولید مواد افزودنی در ساخت و ساز تفاوت چندانی با هم ندارند. مردم از تغییرات آینده هیجان زده هستند.

همانطور که در یک پست وبلاگ توسط تبلیغات Evok ذکر شده است ، "هر بخشی از یک پروژه ساختمانی به گونه ای ساخته شده است که نیاز کاربر نهایی و محدودیت های ساخت و ساز در زمین را تأمین کند. بعضی اوقات ، به یک قسمت خاص شکل نیاز است و یک چاپگر سه بعدی تولید آن را آسان تر و ارزان تر می کند. برخی از مهندسان تخمین می زنند که با استفاده از این فن آوری به دلیل کاهش هزینه های مصالح ساختمانی و کاهش هزینه نیروی کار ، هزینه ساخت خانه تا 50٪ کاهش می یابد. "

امروز می خواهیم بررسی کنیم که تولید افزودنی چگونه دنیای ساخت و ساز را تغییر می دهد و بررسی خواهیم کرد که چگونه این تغییرات می تواند راه خود را به شهری در نزدیکی شما تغییر دهد.

چاپ سه بعدی در حال ایجاد یک روند ساخت و ساز کاملاً جدید است
اگر می بینید که یک شرکت برای ایجاد یک سری پروژه های چاپ سه بعدی مفید و چشمگیر از چاپ سه بعدی استفاده می کند ، به دنبال یک شرکت خلاق MX3D نباشید. این شرکت خلاق هلندی با بهره گیری از فرآیند جالب چاپ سه بعدی فلزی و رباتیک ، یک ساختار کاملاً کاربردی را برای پروژه های عمومی و تجاری ایجاد می کند. با هدف "معرفی اجسام جامد سه بعدی از یک پرونده دیجیتال" ، تیم MX3D قصد دارد از قدرت سازنده تولید افزودنی ، در اتاقهای نشیمن ما ، پروژه های ساختمانی در سراسر سیاره و حتی پروژه های سایر سیارات استفاده کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
سخت کوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی