وکیوم آبی

وکیوم آبی یا همان پمپ خلاء وسیله ای است که جهت ایجاد خلا در کارخانه ها بکار گرفته میشود.

وکیوم آبی

وکیوم آبی یا همان پمپ خلاء وسیله ای است که جهت ایجاد خلا در کارخانه ها بکار گرفته میشود.

اگر در هر کجا و هر شرایطی قرار گرفتید که نیاز به خلاء گیری داشتید وکیوم آبی بهترین گزینه ممکن برای شما میباشد. در دنیا وکیوم های بسیار زیادی وجود دارد اما وکیوم آبی بهترین آنها میباشد زیرا قیمت بسیار پایین و تعمیرات آسان از جمله مزایای این سری از وکیوم ها میباشد.

کلمات کلیدی

راهبردهای علمی

مدیریت وقت خود به عنوان یک ورزشکار

فعال کردن بهره وری برای کارگران و دانشجویان از راه دور

داستان در ساخت: روز جهانی زن ما

چگونگی کمک یک راهنمای محلی به زنان

اجلاس سران برنامه نویس گوگل گیم

حمایت از نیروی کار گسترده

بدون قرار گرفتن در صحنه

مسیر شغلی شما به گوگل

افزایش آگاهی برای ال اس

چگونه یک گوگلر در حال افزایش آگاهی است

آب کولینگ مدار بسته یا C.W.L

راهکارهای استفاده شده جهت کمپرسورها

حفظ ارتفاع آب درون درام بخار

سیستم تولید بخار در واحد اسید نیتریک

جریان‌ گازهای خروجی از برج جذب

کاهش فشار برج

تنظیم دبی و سرعت جریان گاز ورودی

دفع گرمای آزاد شده در طی واکنش

جمع‌بندی دو واکنش

جریان گازی موجود در درام

شغل با یافتن تناسب میان مهارتها

تنوع فرهنگی در گروه

تناسب فرهنگی اعضای تیم

راهبردهای علمی برای تحقق سند چشم انداز

تولید ثروت از دانش

عضویت در سازمانهای جهانی مالکیت‌های معنوی

لزوم دسترسی به اطلاعات علمی

رویکرد ایجاد بنیاد ملی نخبگان کشور

انتخاب اعضای گروه؛ هماهنگی یا گوناگونی؟ (قسمت اول)

پیوندها

۴۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

خانه آینده شما احتمالاً به صورت سه بعدی چاپ خواهد شد: چگونه چاپ سه بعدی در حال تغییر صنعت ساخت و ساز است
خودت میدونی. شما در مورد آن شنیده اید. و ، شاید شما حتی عاشق انجام آن باشید. البته ، ما در مورد چاپ سه بعدی صحبت می کنیم. در طول دو سال گذشته ، ما شاهد قدرت اختلال در چاپ سه بعدی هستیم. حتی اکنون ، در طول بحران جهانی فعلی ، ما دیدیم که چگونه چاپ سه بعدی می تواند بسیار مفید باشد.

بارها و بارها آن را شنیده اید. چاپ سه بعدی در حال تغییر جهان است و شاید شما احساس کنید که در این انقلاب چاپ سه بعدی عالی از دست ندیده اید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که همه چیز در مورد این است. فقط به اعداد نگاهی بیاندازید.

در سال 2018 ، صنعت تولید مواد افزودنی اندازه بازار ناچیزی داشت اما 8 میلیارد دلار چشمگیر. با این حال ، تا سال 2026 ، انتظار می رود که این صنعت به لطف نرخ رشد سالانه خود در حدود 24-26٪ در هر سال به 51 میلیارد دلار برسد. اما چرا؟ همانطور که قبلاً نیز ذکر شد ، چاپ سه‌بعدی تقریباً در مورد هر صنعت بزرگ مختل است و ما هنوز حتی پتانسیل کامل آن را نیز ندیده ایم.

تولید مواد افزودنی باعث ایجاد موج هایی در مراقبت های بهداشتی ، طراحی مد ، مواد غذایی ، صنعت هوافضا و صنعت خودرو سازی می شود که فقط به ذکر چند مورد می پردازد. چاپ سه بعدی به این صنایع امکان نمونه سازی ، ایجاد قطعات یدکی و حتی تولید قطعات کاملاً کاربردی در کسری از زمان و هزینه را می دهد.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء حلقه مایع مکزیک
Vyomesh Joshi ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت 3D Systems ، هیجان خود را برای چاپ سه بعدی در مورد بررسی صنعت به اشتراک گذاشت ، با بیان اینکه ، "برای من شگفت انگیز است که به بیش از یک نسل از تولیدات نگاه کنید تا ببینید که ارزش چاپ سه بعدی به فرایند تولید می رسد. آنچه به عنوان ابزاری برای نمونه سازی اولیه شروع شد ، اکنون جای خود را در محیط های تولید پیدا می کند. تولید سه بعدی واقعاً واقعی است. امروز میلیون ها قسمت از "نامرئی" چاپ شده است: ابزارهای قربانی که هرگز نور روز را نمی بینند. سالانه صدها هزار مدل دندانپزشکی تولید می شود. "

وی گفت: "ما شاهد تولید قطعات افزودنی قطعات با خواص عالی از آلیاژهای فلزی یا پلاستیک های صنعتی در حجم هستیم. پیشرفت سال گذشته موقعیت یابی صنعت چاپ سه بعدی برای نوآوری دیجیتالی افزایشی و عمدی است که مبتنی بر چهار ستون پیشرفت است: بهره وری ، دوام ، تکرارپذیری و کل هزینه بهره برداری. "

به نظر می رسد صنعت ساخت و ساز که گاهاً هنگام بحث درباره ایجاد اختلال در تولید مواد افزودنی از آن غافل می شود. با این حال ، برخی از چشمگیرترین تغییرات صنعت در 3-5 سال گذشته و همچنین نوآوری را می توان به تولید افزودنی نسبت داد. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، چاپ سه بعدی امکان ایجاد محصولات با استفاده از یک فرآیند سریع و مقرون به صرفه را فراهم می آورد. این امر دروازه ها را به سمت ساخت و سازهای جدید ساخت و در هر دو طرف تجاری و مصرف کننده ، تکنیک های ساخت بهتر و حتی روش های ساختمانی ایمن تر باز کرده است.

اکنون ، به عنوان یک تازه کننده سریع ، تولید مواد افزودنی فرآیند ساخت اجسام جامد سه بعدی از یک فایل دیجیتال است. اگر شما یک چاپگر اصلی FDM 3D دارید ، احتمالاً با این فرآیند بسیار آشنا هستید. شما یک مدل را در یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی انتخاب یا طراحی می کنید و پرونده را به چاپگر سه بعدی خود ارسال می کنید. با استفاده از یک رشته ، در این حالت ، گرمانرم ، پلاستیک شما به آرامی لایه مدل خود را با استفاده از ذوب گرمازدگی سریع خشک می کند. اگرچه تغییرات مختلفی در این فرآیند چاپ وجود دارد و مواد مختلف ، تولید مواد افزودنی در ساخت و ساز تفاوت چندانی با هم ندارند. مردم از تغییرات آینده هیجان زده هستند.

همانطور که در یک پست وبلاگ توسط تبلیغات Evok ذکر شده است ، "هر بخشی از یک پروژه ساختمانی به گونه ای ساخته شده است که نیاز کاربر نهایی و محدودیت های ساخت و ساز در زمین را تأمین کند. بعضی اوقات ، به یک قسمت خاص شکل نیاز است و یک چاپگر سه بعدی تولید آن را آسان تر و ارزان تر می کند. برخی از مهندسان تخمین می زنند که با استفاده از این فن آوری به دلیل کاهش هزینه های مصالح ساختمانی و کاهش هزینه نیروی کار ، هزینه ساخت خانه تا 50٪ کاهش می یابد. "

امروز می خواهیم بررسی کنیم که تولید افزودنی چگونه دنیای ساخت و ساز را تغییر می دهد و بررسی خواهیم کرد که چگونه این تغییرات می تواند راه خود را به شهری در نزدیکی شما تغییر دهد.

چاپ سه بعدی در حال ایجاد یک روند ساخت و ساز کاملاً جدید است
اگر می بینید که یک شرکت برای ایجاد یک سری پروژه های چاپ سه بعدی مفید و چشمگیر از چاپ سه بعدی استفاده می کند ، به دنبال یک شرکت خلاق MX3D نباشید. این شرکت خلاق هلندی با بهره گیری از فرآیند جالب چاپ سه بعدی فلزی و رباتیک ، یک ساختار کاملاً کاربردی را برای پروژه های عمومی و تجاری ایجاد می کند. با هدف "معرفی اجسام جامد سه بعدی از یک پرونده دیجیتال" ، تیم MX3D قصد دارد از قدرت سازنده تولید افزودنی ، در اتاقهای نشیمن ما ، پروژه های ساختمانی در سراسر سیاره و حتی پروژه های سایر سیارات استفاده کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۰۳
سخت کوش

Boeing که روی دو نسخه جدید نرم افزار 737 Max کار می کند تا نقص های جدید را برطرف کند
به نظر نمی رسد هواپیمای بوئینگ 737 مکس باعث وقفه ای شود. شامگاه سه‌شنبه ، این شرکت با انتشار اخبار جدید مبنی بر به‌روزرسانی دو نرم افزار جدید در رایانه کنترل پرواز 737 Max ، به اشتراک گذاشت.

بوئینگ هنوز هم در تلاش برای از سرگیری پروازها برای هواپیماهای 737 مکس خود با دریافت تاییدیه نظارتی پس از این اتفاقات در مارس 2019 پس از دو تصادف ناخوشایند زمینگیر شد.

رویترز اولین کسی بود که اطلاعاتی را از بوئینگ دریافت کرد و این خبر را منتشر کرد.

همچنین ببینید: BOEING نتایج جدید نرم افزار را با استفاده از 737 طرح MAX در طول آزمایشات یافت

دو موضوع جدید با آنچه باعث سقوط هواپیما در سال 2019 شد ، ارتباطی ندارند
مسائل مربوط به رایانه کنترل پرواز ، مطابق ایمیل بوئینگ به بلومبرگ است. از زمان تصادفات ناخوشایند 737 مکس خود که در سال گذشته فقط پنج ماه با هم اتفاق افتاد ، هواپیما به زمین افتاد و تیم بوئینگ در حال طراحی مجدد نرم افزار هواپیما بود.

از آنجا که این به روزرسانی ها در حال انجام هستند ، مهندسان بوئینگ همچنین دو مسئله جدید را کشف کرده اند که اکنون باید با آنها روبرو شوید قبل از اینکه بتوانند هواپیما را دوباره به آسمان بیاندازند.

یکی از این مسائل شامل "گسلهای فرضی" در میکروپروسسور رایانه ای کنترل پرواز است ، که می تواند منجر به از دست رفتن کنترل شود که به عنوان تثبیت کننده باند شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: تامین کننده پمپ خلاء ویتنام

مسئله دوم به طور بالقوه می تواند باعث شود که هواپیما هنگام خاموش شدن هواپیما از زمین خارج شود.

شرکت بوئینگ گفت اواخر روز سه شنبه ، دو به روزرسانی جدید نرم افزاری را برای رایانه کنترل پرواز 737 MAX MAX ایجاد می کند ، زیرا برای بدست آوردن تصویب نظارتی برای از سرگیری پروازها کار می کند. https://t.co/GueclGzLbF

- رادیو اخبار FOX (foxnewsradio) 8 آوریل 2020
هیچ یک از این گسلها با آنچه که باعث تصادفات در سال 2019 شد ، ارتباط ندارد و به بوئینگ اطمینان می دهد. و هیچکدام از آنها در پرواز مشاهده نشده اند ، با این حال ، به روز رسانی نرم افزار احتمال وقوع این اتفاق را قبل از زمان از بین می برد. این اصلاحات می توانند همزمان انجام شوند.

اداره هواپیمایی هوانوردی فدرال در تماس نزدیک با بوئینگ است زیرا این شرکت "کار خود را در مورد سیستم کنترل پرواز خودکار در 737 MAX ادامه می دهد. سازنده باید مطابق با تمام استانداردهای صدور گواهینامه را نشان دهد."

تاکنون ، بوئینگ این مسائل را پیش بینی نمی کند که تاریخ پیش بینی اواسط دوباره راه اندازی اواسط سال 2020 برای 737 Max را بازگرداند. با این حال ، این شرکت تاریخ را تأیید نکرده است که این بروزرسانی ها به اتمام می رسند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۵۶
سخت کوش

5 روند فناوری برای تماشا در سال 2019
روندهای مختل فناوری ، نحوه شکل گیری سال جدید را تعیین می کند. آنها باعث تسریع و تبدیل بسیاری از صنایع با سرعتی سریع در طول سال می شوند. آنها جهان و آینده را شکل می دهند و در افق صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران به طور یکسان حضور خواهند یافت.

همچنین مشاهده کنید: جوش های مرتبط در شهرهای کوچک: آینده حمل و نقل

این شبکه هوشمند دیجیتالی شامل انسان ها ، روبات ها ، دستگاه ها ، محتوا و خدمات بهم پیوسته می شود که همگی در اثر تحول دیجیتال هدایت می شوند. روندهای نابسامان فن آوری ، آینده را به پیش میرانند که رهبران نوآوری فناوری باید با همان سرعت روندهایی را که باید پذیرفت ، تحول و تغییر دهند. یا ، آنها می توانند پشت سر بگذارند و دچار انقراض انبوه آهسته شوند.

شاید فناوری آشکار برای تماشای نزدیک در سال 2019 - از این رو ما می توانیم به هر چیز دیگری حرکت کنیم - 5G خواهد بود. 5G یک فناوری ضروری است. بدون فناوری 5G ، هیچ یک از فناوریهای ذکر شده در زیر امکان پذیر نیست. وسایل نقلیه خودمختار ، هواپیماهای بدون سرنشین ، اینترنت اشیاء و ابر رایانه ها بدون شبکه 5G امکان پذیر نیست.

فناوری 5G در سال 2019 بیش از 10 برابر سرعت پردازش را بهبود خواهد بخشید. این فناوری است که می تواند ، به عنوان مثال ، عمل جراحی از راه دور مورد انتظار در مناطق روستایی را ممکن سازد.

جراحی هوش مصنوعی ممکن است برای برخی از این نظر خیلی آینده نگر باشد. با این حال ، جراحان ربات که توسط هوش مصنوعی AI طراحی شده اند ، نوآوری ها و دقت جدیدی را به اتاق عمل می آورند.

این فناوری ها ارزش تماشای نزدیک در سال 2019 را دارند.

1. یادگیری ماشین باعث افزایش هوش مصنوعی (AI) می شود
نوآوری های هوش مصنوعی (AI) به لطف حجم گسترده ای از داده هایی که فن آوری های جدید جمع آوری کرده و اکنون در دسترس هستند ، به پیشرفت های علمی خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: انتخاب پمپ وکیوم دو منظوره مناسب
نوآوری
10 راه شهرهای هوشمند اقتصاد را احیا می کند
در سال 2019 ، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در ایجاد و فعال کردن عملیات تجاری هوشمند در سکوی تجاری تعبیه خواهد شد.

در فضای هوش مصنوعی ، چین قصد دارد ایالات متحده را پشت سر بگذارد و به عنوان یک رهبر در پیشرفت ها و برنامه های هوش مصنوعی ظاهر شود.

پیشرفت در فن آوری یادگیری ماشین و آموزش الگوریتم منجر به هوش مصنوعی جدید و پیشرفته می شود. وسایل نقلیه خودمختار و رباتیک دو صنعتی هستند که سریعترین پیشرفت ها را در طول سال 2019 شاهد خواهیم بود.

در سال 2019 ، همگرایی هوش مصنوعی ، یادگیری ماشینی و Deep Learning در برنامه های کاربردی تجاری وجود دارد. با توجه به اینکه هوش مصنوعی و فن آوری های یادگیری برای رسیدن به نتایج بهتری با هم همکاری می کنند ، هوش مصنوعی در تمام سطوح دارای دقت بیشتری خواهد بود

تاکنون انسان فقط هوش مصنوعی باریک را توسعه داده است. اگرچه هوش مصنوعی برتر در آینده بشریت است. انسان تا چه اندازه باید با پیشرفت هوش مصنوعی پیش برود ، هنوز هم یک بحث و جدال است. آیا این واقعاً آخرین اختراع بشر خواهد بود؟

2. محاسبات کوانتومی (ابر رایانه)
محاسبات کوانتومی ، که هنوز هم یک فناوری نوظهور است ، یکی از جذاب ترین کارهایی است که محققان ، سازمان ها و دولت ها در این قرن تا کنون روی آن کار کرده اند. مسابقه ای برای ساخت اولین کامپیوتر کوانتومی کاملاً کاربردی و کاملاً کار (همچنین به آن ابر رایانه نیز گفته می شود) ادامه دارد.

با توجه به قدرت محاسباتی چشمگیر ، کامپیوترهای کوانتومی بیشتر دوست دارند یک سرویس ابری در آینده نزدیک باشد تا ماشینهای موجود. IBM در حال حاضر خدمات محاسبات کوانتومی مبتنی بر ابر را ارائه می دهد.

اولین کامپیوتر کوانتومی برتری قابل توجهی نسبت به سایرین دارد. در سال 2019 ، صلاحیت دستیابی به برتری ابر رایانه شدت می یابد. در نتیجه ، آخرین مایل در این مسابقه به دلایل واضح ، بیشتر پنهان باقی خواهد ماند.

3. واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)
واقعیت مجازی برای طراحی مهندسی خودرو / تصویر: Susan Fourtané برای مهندسی جالب
پیشرفت در واقعیت افزوده (AR) ، واقعیت مجازی (VR) ، و واقعیت مختلط (MR) ، که همه در R + خلاصه می شود ، در سال 2019 با برخی برنامه های کاربردی جذاب جدید جدید برای صنایع ، در صدر توجه قرار دارد.

R + که زمانی فقط در بازی های ویدئویی یافت می شود به سرعت در حال پیشرفت برای تبدیل شدن به ابزاری مفید در صنایعی مانند طراحی مهندسی ، ساخت ، مراقبت های بهداشتی ، اکتشافات فضایی و بسیاری دیگر است.

در مقاله بعدی میتوانید ادامه این بلاگ را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۵۳
سخت کوش

Sling TV 14 روز خدمات رایگان Sling Blue را برای مشترکین جدیدی که در خانه گیر کرده اند ، ارائه می دهد
به سختی یک هفته پس از ارائه یاری رایگان از ABC New Live و نمایش ها و فیلم های "خانوادگی" برای بینندگان خود قرنطینه ، تلویزیون Sling تازه اعلام کرد که به 14 روز دسترسی رایگان به ردیف Sling Blue خود را به مشترکین جدید اعطا خواهد کرد. ، که دارای بیش از 40 کانال تلویزیونی در حال پخش است. Sling TV همچنین قول داده است تا کانال های خبری پخش کننده رایگان را برای کاربران آمازون آمازون تلویزیون ارائه دهد.

برای ثبت نام در پیشنهاد Sling Blue که قرار است تا 5 آوریل اجرا شود ، هیچ کارت اعتباری یا اشتراکی لازم نیست. Sling Blue معمولاً 30 دلار در ماه هزینه دارد.

Sling TV می گوید که این پیشنهاد "خدمات عمومی" در پاسخ به بحران کروناویروس در جریان است ، که باعث شده تا سفارشات سرپناه در برخی از بزرگترین ایالت های ایالات متحده انجام شود. وارن شلیشتینگ ، رئیس تلویزیون Sling در بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما امیدواریم که به آمریکایی ها انگیزه دهیم تا در خانه بمانند و در این زمان مهم آگاه باشند."

[مطالعه بیشتر: صادر کننده پمپ خلاء به لیبی]
برای ثبت نام در این پیشنهاد ، باید مشترک جدید تلویزیون Sling باشید و باید آدرس ایمیل و کد پستی خود را ارسال کنید. Sling می گوید "ممکن است در مورد سایر پیشنهادات تلویزیون Sling" با شما تماس بگیرد "، اما در غیر این صورت هیچ تعهدی بیشتر وجود ندارد. من خودم برای این سرویس ثبت نام کردم و به محض ارسال آدرس ایمیل ، کد پستی و رمز عبور ، توانستم بلافاصله نمایش جریان را شروع کنم.

در میان کانالهای ارائه شده در سرویس Sling Blue ، چندین شبکه خبری مهم از جمله CNN ، FOX News ، MSNBC ، تلویزیون Bloomberg ، Cheddar News و Local Now وجود دارد.

علاوه بر این کانال های خبری ، بسیاری از کانالهای سرگرمی و ورزشی محبوب دیگر نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به A&E ، AMC ، BBC America ، Bravo ، Cartoon Network ، Comedy Central ، FX ، Lifetime ، NFL Network ، SYFY ، USA و Viceland اشاره کرد.

Sling TV همچنین اعلام کرد که کاربران دستگاه های TV TV Fire آمازون اکنون می توانند به برخی از کانالهای خبری پخش کننده رایگان آن ، از جمله ABC News Live ، Fox News و Cheddar News ، مستقیماً از تب "Live" Fire TV دسترسی پیدا کنند. اگر در Sling Blue مشترک شوید (از طریق اشتراک پولی یا پیشنهاد 14 روزه رایگان) ، امثال CNN ، HLN و MSNBC را نیز مشاهده خواهید کرد.

برگه زنده همچنین کانالهای تلویزیونی Sling را که به تازگی تماشا کرده اید ، به همراه یک ردیف اختصاصی "On Now" از برنامه های زنده محبوب مشهور که از طریق Sling TV ارائه می شود ، ارائه می دهد. فراتر از زبانه Live ، کاربران Fire TV همچنین می توانند کانالهای زنده Sling TV را از طریق راهنمای کانال TV Fire مرور کنند.

برای دیدن کانالهای زنده Sling TV در زبانه Fire TV Live ، باید برنامه Sling TV را بارگیری کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) و بر روی گزینه "کاوش محتوای رایگان" کلیک کنید.

در اوایل این ماه ، Sling TV ابتکار عمل "Stay in and Sling" خود را ارائه داد ، که انواع مختلفی از اخبار رایگان و برنامه نویسی کودکان را ارائه می دهد ، به همراه فیلم های رایگان.

در تاریخ 30 مارس ، 2020 با جزئیات در مورد Sling TV ارائه کانالهای خبری رایگان جریان به کاربران آمازون آمازون آمازون ، همراه با ادغام کانالهای آن در زبانه Live TV و راهنمای کانالها ، به روز شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۳۳
سخت کوش

Microsoft Edge قصد دارد مانیتور رمز عبور زبانه های عمودی را اضافه کند
مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که این ویژگی امنیتی و قابلیت استفاده جدیدی را به Microsoft Edge اضافه می کند ، و این مجدداً باعث تغییر مجدد این مجموعه از Office 365 برای مصرف کنندگان به مایکروسافت 365 می شود.

مایکروسافت در نظر دارد طی ماه های آینده سه بهبود اساسی را اضافه کند: یک چک خودکار رمز عبور که سعی خواهد کرد تشخیص دهد که رمز عبور شما به وب راه یافته است ، چیدمان زبانه های عمودی و همچنین گرفتن ترتیب مجموعه ها و ادغام آن با موبایل برنامه ها

در حالی که مجموعه ها مختص Edge هستند ، سایر قابلیت ها توسط سایر مرورگرها ارائه شده است. به عنوان مثال گوگل در صورت تشخیص اینکه هرکدام از رمزهای عبور شما در طاق مرورگر خود به عنوان بخشی از هک سایت به وب منتشر شده است ، به شما هشدار می دهد و شما را به تغییر آنها ترغیب می کند. Edge - آنچه قبلاً "Edge جدید" خوانده می شد و اکنون فقط Microsoft Edge است - همین کار را خواهد کرد.

[مطالعه بیشتر: تامین کننده پمپ خلاء در کشورهای مختلف]
قابلیت جدید Edge بخشی از "Monitor Monitor" خواهد بود ، ویژگی ای که از طریق منوی تنظیمات Edge قابل دسترسی خواهد بود. (به نظر می رسد یک تصویر نشان می دهد که شما می توانید با استفاده از لبه: // تنظیمات / گذرواژه‌ها / passwordMonitor URL به آن دسترسی پیدا کنید.) مایکروسافت آنچه را که از آن به عنوان منبع اطلاعاتی در مورد گذرواژه‌های بیرون آمده استفاده کرده ، نگفت ، اما HaveIBeenPwned و سایتهای مشابه چنین سرویس های نظارت بر نشت را ارائه می دهند.

همچنین مایکروسافت با افزودن یک ترتیب زبانه ای عمودی به گزینه های پیکربندی مرورگر خود ، صفحه ای از Mozilla Firefox و برخی مرورگرهای دیگر در دست گرفته است. مایکروسافت ترتیب عمودی جدید را در سمت چپ صفحه نمایش داده است. در حالی که سایر مرورگرها برای تهیه محتوای اضافی از "نوار کناری" در کنار زبانه ها استفاده کرده اند ، مایکروسافت از نوار کناری در امتداد راه آهن سمت راست به خانه مجموعه ها رزرو کرده است. این ممکن است بدان معنی باشد که زبانه های عمودی محدود به راه آهن سمت چپ می شوند.

مایکروسافت در پست وبلاگ خود گفت ، مجموعه ها ، ابزار بسیار دقیق تحقیق مایکروسافت ، در اواخر بهار امسال به نسخه های موبایل Edge مهاجرت می کنند. علاوه بر این ، شما می توانید مجموعه های خود را در همه دستگاه های خود همگام سازی کنید ، لیات بن زور ، معاون رئیس شرکت مسئول Edge ، نوشت.

سرانجام ، بن زور این واقعیت را تأکید کرد که نسخه جدید Edge ، مانند میراث Edge ، هنوز تنها مرورگری است که Netflix را در 4K بازی می کند.

توجه: هنگامی که شما پس از کلیک کردن روی پیوندها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی پیوند وابسته ما را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۹
سخت کوش

بهترین کنترلرهای درب هوشمند گاراژ راحتی و آرامش خاطر را به شما ارائه می دهند
درب بازکن گاراژ ، از بعضی جهات ، نشانگر پیدایش خانه هوشمند است. کنترل از راه دور رادیو برای درب های گاراژ برقی به سال 1931 برمی گردد ، نزدیک به 20 سال تلویزیون از راه دور را پیش بینی می کند. بنابراین ، خنده دار است که فناوری مدرن خانه هوشمند ، که به فناوری بی سیم به اینترنت وصل می شود ، دسترسی به درب گاراژ نسبتاً کند بوده است. تقریباً تعداد کمی از شرکتها امروز در این بازار با هم رقابت می کنند و بسیاری از محصولات آنها برای افرادی که دوست دارند در کارگاه های خود طنین انداز شوند نسبت به افرادی که به دنبال توسعه یک خانه هوشمند سوپ به آجیل هستند ، بیشتر طراحی شده اند.

خبر خوب این است که مطمئناً این دستگاهها هم از نظر سادگی و هم در حال پیشرفت هستند و در حالی که ممکن است درب گاراژ در خانه هوشمند شما برای آینده قابل پیش بینی کمی متفاوت باشد ، افزودن یک کنترلر درب گاراژ هوشمند به مجموعه شما مزایای واقعی را ارائه می دهد. . نه تنها می توانید درب را از هر کجا باز کنید و آن را ببندید - اجازه میهمانان ، بستگان یا افراد زایمان را بگذارید - همچنین می دانید که آیا در زمان واقعی باز یا بسته است.

به روز شده 31 مارس ، 2020 برای اضافه کردن بررسی iSmartgate Pro ما. کنترل کننده درب گاراژ وعده های بسیار بزرگی را می دهد - و تا حد زیادی نتوانسته هیچ یک از آنها را تحویل دهد.

اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که بارها و بارها بسته شدن درب را فراموش می کنید - یا اگر از سفر کردن در یک سفر جاده ای دو هفته ای خودداری می کنید ، یادتان نرود که آن را تعطیل کنید ، مطمئناً می خواهید این سرمایه گذاری را انجام دهید.

انتخاب برتر ما در این بازار است ، پس از آن لیستی از ویژگیهایی که هنگام خرید یک کنترلر درب گاراژ هوشمند باید در نظر بگیرید و پیوندهایی به بررسی ما درباره سایر محصولات این دسته است.

[خواندن بیشتر: اکچویتور خطی با فشار زیاد]
این یک واقعیت بی فایده است: باتری من Chamlain ساده ترین کنترل کننده درب درب گاراژ است که عملکردی ترین کنترلر در بازار است و با کمترین هزینه در بازار ارزان ترین است. سیستم بی سیم به این معنی است که شما مجبور نیستید که سیم های جدید را به درب بازکن گاراژ خود بکشید ، و یک هاب تنها می تواند دو درب را کنترل کند (در صورت خرید یک سنسور دوم - که هزینه آن به اندازه توپی-و- هزینه دارد) کیت سنسور). این برنامه برای پیکربندی و استفاده ساده است ، و این سیستم از تعداد کمی اما رو به رشد اکوسیستم های خانگی هوشمند از جمله HomeKit پشتیبانی می کند. myQ با هر بازکن سازگار نیست ، اما اگر با شما کار کند - قبل از خرید آنلاین بررسی کنید - به طور قطعی آن را دریافت خواهید کرد.

نحوه انتخاب کنترلر درب گاراژ هوشمند مناسب
در حالی که درهای گاراژ درب های گوناگونی از مارک ها ، سبک ها و قابلیت های مختلف وجود دارد ، خبر خوب این است که شما به راحتی می توانید یک کنترلر هوشمند پیدا کنید که بدون هیچ مشکلی با سیستم شما کار کند.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، myQ Chamberlain به دلایل مختلف انتخاب برتر من است ، اما به دلیل اینکه منحصراً به فناوری بی سیم متکی است ، با هر سیستم موجود در بازار سازگار نیست. برای شروع ، به ابزار سازگاری myQ مراجعه کرده و بررسی کنید که آیا بازکن موجود شما پشتیبانی می شود یا خیر. اگر اینگونه باشد ، و شما اهمیت نمی دهید که با Alexa یا SmartThings سامسونگ سازگار نباشد ، کار شما انجام شده است: از MyQ استفاده کنید. اگر اینگونه نباشد ، می توانید همانطور که چمبرلین پیشنهاد می کند ، یک بازکن کاملاً جدید بدست آورید (اگرچه این مسئله الکسا و SmartThings را برطرف نمی کند) ، یا به دنیای کنترل کننده درب های گاراژ هوشمند سیمی گشودید.

Nexx NXG-200 باید از طریق سیم به درب بازوی درب گاراژ شما وصل شود و بسته به ارتفاع سقف شما ، فضای آن می تواند محکم باشد.
در واقع ، به روزرسانی درب بازکن درب قدیمی و ناسازگار شما ایده وحشتناکی نیست و مدل های جدید امن تر و ارزان تر از آنچه فکر می کنید هستند. با توجه به اینکه یک کنترلر درب گاراژ سیمی می تواند شما را به 100 دلار برساند ، ارزش این را دارد که فکر کنید در مورد اینکه آیا می خواهید پول بیشتری را در یک سیستم قدیمی منسوخ کنید که ممکن است نزدیک به خرابی باشد ، ریخت یا اینکه از همان ابتدا آن را به روز کنید. (بسیاری از بازکنندگان جدید دارای فناوری هوشمند هستند که نیاز به کنترلر افزودنی را برطرف می کنند.)

اما اگر دریچه ای دارید که با انتخاب برتر ما ناسازگار باشد ، و می خواهید آن را حفظ کنید ، به یک کنترلر سیمی مانند Nexx Garage NXG-200 یا Garadget نیاز دارید. کنترل کننده های سیمی. اینها باید از طریق یک جفت سیم به بازکن متصل شوند ، بنابراین برای نصب آنها باید با برخی کارهای الکتریکی جزئی راحت باشید. مانند myQ ، Nexx ابزاری برای سازگاری آنلاین ارائه می دهد ، اما در اینجا احتمالاً می دانید که Nexx مستقیماً خارج از جعبه سازگار است یا فقط با یک آداپتور اضافی سازگار است. به عبارت دیگر ، کنترلرهای سیمی معمولاً با همه چیز سازگار هستند ، یا حداقل ، من هنوز هیچ بازکننده ای پیدا نکردم که با آنها سازگار نباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۱۹
سخت کوش

بررسی iSmartgate Pro: این درب بازکن درب هوشمند نمی تواند وعده های بزرگ خود را تحقق بخشد
iSmartgate با یک نام گیج کننده ، فقط سخت افزار خانه هوشمند را برای دروازه های امنیتی درست نمی کند - هرچند این تمرکز مشخص آن است. چرخ دنده های آن نیز می تواند در گاراژ شما نصب شود و به همین ترتیب iSmartgate Pro جدید یک نقطه فروش قدرتمند دارد: می توان آن را به طور همزمان تا سه درب گاراژ سیم کشی کرد ، ترفندی که حتی بهترین نژاد myl Chamlain نیز نمی تواند از آن استفاده کند. انجام دادن. این به طور بالقوه برای افرادی که دارای سه درب گاراژ هستند ، پس انداز بزرگی است.

به آنجا می رسیم ، اما ... خوب ، مالش وجود دارد.

این بررسی بخشی از پوشش TechHive از بهترین کنترلرهای درب گاراژ هوشمند است ، جایی که شما بررسی محصولات رقیب را پیدا خواهید کرد ، به علاوه یک راهنمای خریدار در مورد ویژگیهایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.
iSmartgate Pro یک کنترلر درب گاراژ سیمی است ، دقیقاً مانند دستگاه های Nexx NXG-200 و Garadget. برای راه‌اندازی iSmartgate Pro ، آن را با سیمهای درج شده به پستهای ترمینال درب گاراژ خود وصل کنید ، یک سنسور بی سیم را به خود درب بچسبانید و سیستم را از طریق برنامه تلفن همراه برنامه ریزی کنید. به نظر می رسد یک فرایند ساده بر ارزش اسمی باشد ، اما در مورد iSmartgate هیچکدام از این نصب ها ساده نیست.

[مطالعه بیشتر: تامین کننده پمپ خلاء آبی]
وقتی من جعبه را باز کردم ، مشکلات من به معنای واقعی کلمه شروع می شود ، زیرا iSmartgate Pro شامل هیچ نوع دستی نیست. در عوض ، من فقط یک برگه کاغذ با کد QR روی آن پیدا کردم و بعد از اسکن کد به یک صفحه وب هدایت شدم و برای بارگیری یک برنامه تلفن همراه هدایت شدم. مشکل ، همانطور که بعداً مشخص شد ، این است که مقاله موجود در جعبه ، دستورالعمل هایی را برای یک محصول مشابه اما کاملاً جدا از هم ارائه می دهد ، و حتی به من راهنمایی می کند تا برنامه اشتباه را بارگیری کنم.

تلاش برای پیکربندی این برنامه برای کار با iSmartgate Pro ناموفق بود. با این وجود ، پس از یک روز کامل در رفع خطای خرابی راه اندازی ، من موفق شدم که دستگاه را به موفقیت وصل از طریق اپل HomeKit (اولین مرحله راه اندازی) بدست آورم. در نهایت پشتیبانی فنی من را نسبت به مشکل هشدار داد ، اما این تجربه مثبت ترین راه برای شروع نصب من نبود.

واحد هاکی هوک باید به یک بازکن سازگار سیم وصل شود ، در حالی که سنسور درب بزرگ به صورت بی سیم متصل می شود. در صورت خرید کیت "نهایی" ، دوربین همراه آن گنجانده شده است.
با تنظیم نهایی برنامه ، زمان آن رسیده که iSmartgate Pro را به درب گاراژ خود وصل کنم. باز هم ، هیچ راهنمایی ارائه نشده است ، اما من در نهایت برخی از راهنمایی ها را در قالب دو فیلم YouTube تولید شده توسط این شرکت گیر افتادم. در اینجا فهمیدم که iSmartgate دارای یک Checker سازگاری آنلاین است و من آموختم که - دقیقاً مانند Nexx و Garadget - iSmartgate با دو درب اخیر گاراژ Liftmaster پرنعمت من سازگار نیست. برخلاف دو دستگاه دیگر ، iSmartgate راه حل ارائه نمی دهد ، اگرچه این کنترل را به شما می گوید که کنترل کننده را به جای درب های گاراژ خود به دکمه های بازکننده درب گاراژ خود وصل کنید. با اضافه کردن یک مرحله دیگر برای نصب ، به شما دستور داده می شود تا برای دستورالعمل نحوه انجام این کار از طریق ایمیل به شرکت ارسال کنید.

من برای امتحان این محصول تنها در یک درب گاراژ استعفا دادم ، iSmartgate را مستقیماً به سخت افزار یکپارچه بازکن سازگار من وصل کردم ، به دنبال دستورالعمل هایی که من از طریق جستجوهای آنلاین با هم cobbled کردم. باز هم ، یکی از نکات فروش با دستگاه این است که می تواند حداکثر سه بازکننده را کنترل کند ، و اگر علاقه دارید این کار را امتحان کنید ، سیم کشی کنترلر به سه دکمه (احتمالاً همه در کنار یکدیگر) در واقع بسیار کمتر خواهد بود. راه پیچیده ای برای رفتن. اما اتصال دستگاه به سه بازکننده مختلف به مقدار قابل توجهی از سیم کشی اضافی نیاز دارد (که باید خودتان آن را تأمین کنید) و یک سردرد بسیار بزرگتر ایجاد کنید.

سخت افزار iSmartgate برای پیچاندن سیم خود به یک پیچ گوشتی مسطح کوچک نیاز دارد ، و من با لغزش درگیر مشکل داشتم ، مگر اینکه واقعاً پست های ترمینال را گیره بزنم - تا جایی که می ترسیدم از آنها سبقت بگیرم. قطبیت سیم کشی برای iSmartgate نیز مهم است ، بنابراین هنگام اتصال سیم های سفید و قهوه ای به درب بازکن ، باید اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های آنلاین را از نزدیک دنبال کنید.

سرانجام ، قطعه دیگر این کار سنسور درب است که با نوار گنجانده می توان مستقیماً به درب متصل شد. برق از طریق دو باتری ریز 1.5 ولت تامین می شود که باید از طریق پنل دسترسی که با چهار پیچ وصل می شود ، نصب و ایمن شوند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۱۷
سخت کوش

بررسی دوربین داخل ساختمان آبی ADT: ساعت هایی برای متجاوزان ، هشدارها را می شنود
دوربین آبی داخلی یکی از سه دوربین امنیتی خانگی است که از ADT ساخته شده است. دوربین دارای USB بوده و از پشتیبانی از مناطق حرکتی و تشخیص چهره پشتیبانی می کند تا بتواند تعداد هشدارهای بی ربط شما را کاهش دهد.

این بررسی بخشی از پوشش بهترین دوربین های امنیتی خانگی TechHive است ، جایی که شما بررسی محصولات رقیب را پیدا می کنید ، به علاوه یک راهنمای خریدار برای ویژگی هایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.
طراحی و ویژگی ها
تمام محصولات Blue به رنگ خاکستری نسبتاً کم رنگ طراحی شده و کمی حجیم هستند. طرح به سلیقه من نیست ، بلکه ممکن است به عهده شما باشد. صرف نظر از نحوه نگاه ، آنها به خوبی کار می کنند.

دوربین داخلی یک ویژگی گفتگوی دو طرفه را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید از طریق برنامه تلفن همراه همراه از راه دور با مردم صحبت کنید. همچنین بسته بندی یک مونوکسید کربن (CO) و سنسور آژیر زنگ دود است. در صورت شنیدن CO یا هشدار دود در خانه شما به شما هشدار می دهد.


این جالب بنابراین ، به نظر شما کدام یک کلی است
در کل ، این تعداد ویژگی بسیار خوبی برای قیمت است.

از این دوربین می توان به عنوان یک دستگاه مستقل استفاده کرد ، با سایر دوربین هایی که هر کدام به طور مستقل کار می کنند اما در همان برنامه یا به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی بزرگتر مشاهده می شوند. در حال حاضر دوربین داخلی با سیستم LifeShield ، که ADT سال گذشته خریداری کرده ، کار می کند ، و یک سیستم امنیتی اختصاصی Blue برای اواخر امسال قول داده شده است.

نصب و راه اندازی
بلند شدن و کار کردن دوربین کار سخت تر از وصل کردن آن و اشاره آن نیست. این دستگاه دارای USB است اما دارای پشتیبان گیری از باتری برای خرابی های کوتاه مدت است. این کار برای مدت طولانی بدون برق سیمی قابل اجرا نیست.

مانند سایر دستگاه های آبی ، گرفتن دوربین در یک شبکه Wi-Fi بسیار ساده است. برنامه همراه یک کد QR را که در حالت تنظیم قرار دارید در مقابل دوربین قرار می دهد. دوربین کد QR را که شامل نام و رمز شبکه Wi-Fi شماست ، می خواند و به هم متصل می شود.

دوربین را می توان تقریباً در هر سطحی ، چه در حالت ایستاده و چه با براکت نصب شده ، نصب کرد. حتی می توانید آن را به صورت وارونه بر روی سقف سوار کنید و سپس تصویر ویدیویی را در برنامه تلنگر کنید تا این راهی صحیح باشد.

در حال استفاده
این دوربین دارای چندین ویژگی است که از حق بیمه دوربین های رقیب برخوردار است. اولین توانایی تنظیم مناطق تشخیص حرکت است. این می تواند واقعاً مفید باشد اگر به عنوان مثال حرکت اتومبیل یا درختان در خارج از یک پنجره دوربین شما را خاموش کند. همچنین تنظیماتی برای محدود کردن هشدارها در ساعات مشخصی از روز وجود دارد. هنگامی که دوربین شروع به کار کرد ، حداکثر 10 دقیقه ضبط می کند.

بیشتر بخوانید: خصوصیات پمپ وکیوم صادراتی به عراق

این دوربین نمای 130 درجه ای دارد که به اندازه کافی گسترده است تا بیشتر آنچه در اکثر اتاق ها اتفاق می افتد را ببینید. تصویر تیز بود و به راحتی در گوشی هوشمند به نظر می رسید.

فیلم بارگیری شده وضوح تصویر با وضوح بالای 1920 10 1080 پیکسل بود ، اما فقط 15 فریم در ثانیه ، که نصف نرخ فریم معمولی است. با این حال ، برای این برنامه که واقعاً مشکلی ایجاد نمی کند.

عملکرد دو طرفه به خوبی کار می کند و میکروفون های دوگانه در بالای دوربین به کاهش نویز کمک کرده و مکالمات را واضح تر می کنند. یکی از ویژگی های خوب در بالا دکمه بیصدا بودن است که باعث می شود حریم شخصی برای هر کس که در همان اتاق است قرار گرفته باشد.

اگر شبکه Wi-Fi پایین بیاید ، یکی دیگر از ویژگی های ذخیره سازی محلی است. این دوربین دارای یک شکاف کارت microSD در کنار است و شما نیاز به تهیه کارت حافظه دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۴۲
سخت کوش

VR در حالی که من در خانه گیر می کنم ، مرا عاقل نگه می دارد
قرنطینه ، روز ششم. من در یکی از نقاط مورد علاقه من در پاریس ایستاده ام. این یک چشمه در Tuileries ، در نزدیکی لوور است. صندلی های فلزی سبز پراکنده وجود دارد که افراد را به نشستن و استراحت چند لحظه یا بعد از ظهر دعوت می کند. احساس می کنم که من آخرین شخص روی کره زمین هستم که در اینجا تنها در یک پارک خالی ایستاده ام - اما حداقل من در بیرون هستم.

قرنطینه ، روز هفتم. من در شهر دیگری هستم ، مبهم شوروی. باز هم ، به هر حال هیچ کس دیگری - یا هیچ کس زندگی نمی کند. شهر 17 ساکت است ، اما برای لوازمان اصلی. من تپانچه من را تفت می دهم و از بقایای خسته کننده هتل North Star ستایش می کنم ، آن را در مواقع شادتر تصور کنید.

روز هشتم ، من در فضا هستم. روز نهم ، من در یک سافاری هستم. هر روز یک تجربه جدید بدون اینکه هرگز خانه خود را ترک کنم. واقعیت مجازی من را در معرض انزوا قرار می دهد.

جهان تقاضا
اعتراف می کنم ، من بهتر از خیلی از مردم ، پناهگاه در محل سانفرانسیسکو را دوست دارم. در آن جبهه احساس خوشبختی می کنم. من هشت سال از خانه کار کردم. میز من در اینجا است ، رایانه شخصی من در اینجا است ، و من (با کمال تعجب) عادت داشتم ساعتها را در اتاق خواب خود بگذرانم بدون اینکه شخص دیگری را ببینم. و سلام ، بازی های ویدیویی منتشر می شوند. Doom Eternal ، عبور از حیوانات ، اولین کنترل کنترل: من مشغول کار بوده ام.

هنوز هم ، من این روزهای گذشته احساس همکاری کردم. مثل شکستن انگشت یا چیزی است. شما واقعاً متوجه نمی شوید که چند بار از انگشت زنگ خود استفاده می کنید تا زمانی که نمی توانید. به همین ترتیب ، من واقعاً قدردانی نمی کردم که چقدر اغلب از روز به بیرون پا می گذارم تا دیگر نتوانم. پیاده روی می کنم تا در مورد ایده ایده به سختی در دنیایی ثبت نام کنم که می توانم خانه خود را ترک کنم ، هر زمان که می خواستم ، می دانم. اما اخیراً احساس دلتنگی دارم که از خرید تراشه سیب زمینی بیرون می روم.

بیشتر بخوانید: پمپ وکیوم صادراتی به عراق

خوشبختانه واقعیت مجازی لحظه ای دارد. هفته گذشته به Half-Life دسترسی پیدا کردم: Alyx ، که باعث شد من Valve Index خود را از یک قفسه بیرون بیاورم و آن را به آن وصل کنم. من از تابستان گذشته با استفاده از Oculus Quest و اخیراً آن را خاموش می کردم. کابل Oculus Link برای گشت و گذار نادر VR. اگرچه این نیمه عمر بود ، و من قصد داشتم از تجهیزات سخت افزاری خوبی استفاده کنم حتی اگر 30 یا 40 دقیقه مبلمان و تنظیم آن طول بکشد.

این روند هنوز هم مکیده است. به خودی خود دشوار نیست ، اما آزار دهنده است مانند احضار انرژی برای رفتن به ورزشگاه بعد از مدتی فاصله. اما بعد این کار انجام شد ، و این بدان معنا نبود که فقط زندگی نیمه عمر بلکه کل واقعیت مجازی بار دیگر برایم باز شد. من در این هفته وقت زیادی را با هدست می گذرانم ، و فکر می کنم این کمک کننده است.

یک جنبه عملی برای آن وجود دارد ، بدیهی است. این مرا از صندلی من خارج می کند و از روی میز من دور می شود. این تنها مهم است ، وادار کردن من به جای اینکه در تمام طول روز بی تحرک بمانم از خواب برخیزم و راه بروم. و من به استفاده روزانه از VR به عنوان روز ورزش بازگشتم. بیت صابر و پیستول ویپ بازی های مورد علاقه من هستند ، و در هر زمان ، قلبم را به مدت یک ساعت یا بیشتر افزایش می دهم. شاید به سختی کار رفتن به سالن بدنسازی نباشد ، اما ... خوب ، اکنون این گزینه در دسترس نیست. تقریباً می توانم تضمین کنم که بعضی از مقادیر اصلی قلبی بهتر از نشستن بی تحرک برای هشت تا ده ساعت است.

ورزش تنها یک جنبه کوچک است. این فقط چند ساعت دیگر بودن در جایی دیگر خوب است. هرجایی که آپارتمان کوچک من در سان فرانسیسکو نیست.

من فرار از بازیهای عادی را ندارم. حداقل به همان اندازه ، حداقل. مطمئناً ، بازی های ویدیویی وقت زیادی را تلف می کنند - و این بسیار حیاتی است ، وقتی روزهای آخر در آن گیر می کنید. اما من همیشه بسیار آگاه هستم که من یک بازی ویدیویی ، در میز ، اتاق خواب خودم بازی می کنم. من دو روز کیکاس را با Doom Eternal گذراندم ، اما هنوز هم احساس انزوا در انزوا شده است.

واقعیت مجازی متفاوت است. احساس می کند برای من اتفاق می افتد. شاید نه همیشه ، اما در بهترین لحظاتش. لایه های مصنوعی از بین می روند. هدست مرا به جهان می آورد. کنترل کننده به من اجازه تعامل با آن را داد.

من همیشه Google Earth VR را جذاب دیدم ، اما این هفته رابطه عاشقانه ام را دوباره جلب کرد. برلین ، پاریس ، لندن ، دوبلین ، سیدنی ، مکزیکو سیتی ، نیویورک ، همه شهرهای جهان در اتاق خواب من هستند. و مطمئناً ، تصاویر Google Street View یک تقلید کم رنگ از واقعیت است - اما با وجود محدودیت های واقعیت ، واقعیت مجازی بهترین گزینه بعدی است. حتی به نوعی اطمینان می یابد ، مسافرت به مکانهای مشهور گردشگری و دیدن جمعیتی که به موقع منجمد شده اند ، مانند اتصال به "عادی".

Half-Life هم به همان اندازه مهم بود. شاید مهمتر باشد. سیتی 17 مکان واقعی نیست ، اما برای سه یا چهار روزی که برای بررسی آلیکس صرف کردم به اندازه کافی واقعی احساس شدم. من قبلاً درباره Alyx نوشتم و بحث در اینجا را قبول نکرده ام ، اما کافی است که بگویم جنگ برای من برجسته نبود. در عوض ، من از پیاده روی در یک باغ وحش فرار یا لذت بردن از یک تقطیر منسوخ شده لذت بردم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۱۲
سخت کوش

صعودی AMD: چگونه CPU های Ryzen تاج محاسبات را از Intel ربودند
دوشنبه 25 نوامبر 2019 یک روز مهم بود. بر روی آن ، برش های محکم AMD ، برطرف کردن کف ، ریز خرد کردن 32 هسته ای Threadripper 3970X در کنار قدرتمندترین تراشه مصرف کننده اینتل یعنی 18 هسته Core i9-10980XE است. تفاوت عملکرد وحشتناک بین دو قهرمان مربوطه حقیقت را که آرام آرام در حال ساختن است و به طور ناگهانی در اینجا جلب کرده است: برای اولین بار از زمان معماری هسته اینتل تسلط Athlon 64 را به تسخیر Athlon 64 نزدیک به 15 سال پیش ، پس از دوران AMD Bulldozer به ظاهر بی پایان با ناامیدی. پردازنده های Ryzen AMD کاملاً بر روی دسک تاپ کنترل می کنند.

توجه داشته باشید ویرایشگران: این مقاله در ابتدا در تاریخ 26 نوامبر 2019 منتشر شد ، هنگامی که تراشه های 3-Ryzen AMD ادعای تسلط بر پردازنده دسک تاپ را داشتند. در تاریخ 30 مارس 2020 ، AMD از همان هسته های زیرین ذن 2 برای به دست آوردن تاج لپ تاپ و همچنین Ryzen 4000 موبایل و svelte و در عین حال سرنگونی اینتل 3.5 پوند استفاده کرد. Asus ROG Zephyrus G14.

ما در بررسی خود گفتیم: "Ryzen 9 4900HS AMD ضربه مهمی به قدرتمندترین پردازنده های لپ تاپ اینتل وارد می کند." "... [این] می تواند با لپ تاپ هایی که دو تا سه برابر وزن خود را وزن می کند ، جابجا شود. این چیزی است که صریحاً انتظار نداشتیم. Ryzen 4000 بدون شک بیشترین CPU لپ تاپ عملکردی است که در سال ها دیده ایم.

در حال آمدن است تراشه های ظاهر جدید Ryzen AMD که با استفاده از چندین قالب مخروط شده در زیر کاپوت و نه یک طراحی معمولی یکپارچه ساخته شده است ، وضع موجود را هنگام رونمایی در سال 2017 تکان داد. "AMD بازگشت!" سرفصل ما اشتباه گرفت.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء حلقه مایع یک محصول اساسی است

طی دهه گذشته ، نوآوری رایانه ای رکود کرده بود. گامبیت جسورانه Bulldozer AMD با شکست مواجه شد و در حالی که تراشه های هسته Intel سالانه پیشرفت های افزایشی افزایشی را ارائه می دادند ، آنها به پاکت عملکرد چند هسته ای فشار نیاوردند. رایانه های شخصی رایانه های اصلی با پردازنده های دو هسته ای یا چهار هسته ای برای همیشه در حالت خنثی قرار گرفته بودند و هر سال هزینه تراشه های چهار هسته ای هر سال دقیقاً به همان اندازه نسخه های قبلی است. در ماه مه 2016 ، با پرواز شایعات Ryzen ، اینتل 10 هسته ای بی سابقه Broadwell-E Core i7-6950X را با قیمت تقریباً بی سابقه 1،723 دلار $ یک حق بیمه 700 دلار نسبت به تراشه های 8 هسته ای منتشر کرد. به جای پاداش چنین جسارت جلب پول ، خدمه پادکست Full Nerd ما از نام بردن بهترین CPU سال 2016 خودداری کردند. زمانها تاریک بود.

سپس Ryzen اتفاق افتاد.

در حالی که اینتل تنها یک تراشه 8 هسته ای 889 دلاری را برای بستر دسکتاپ گرانقیمت خود ارائه کرده است ، AMD با هسته و موضوعات طغیان کرد. پرچمدار Ryzen 7 1800X 499 دلار قیمت دارد ، اما شما می توانید Ruzen 7 1700 8 هسته ای را فقط با قیمت 330 دلار و قطعات Ruzen 5 هسته ای با 12 هسته ای 12 هسته ای با قیمت 220 دلار انتخاب کنید. در حالی که تراشه های بودجه اینتل در دو هسته قرار داشتند ، پردازنده های مقرون به صرفه Ryzen 3 AMD چهار ارائه دادند. رازن یک مکاشفه بود و برای اولین بار در سنین بالا ، اینتل برای مقابله با این تهدید تعداد هسته های اصلی را افزایش داد.

اما مانند هر محصول درجه یک ، معماری جدید AMD کامل نبود. تراشه های نسل اول راوزن عملکرد چند هسته ای برجسته ای را ارائه دادند ، اما سرعت ساعت و دستورالعمل ساعت آنها (IPC) در پشت تراشه های 14 نانومتری هسته اینتل عقب مانده است. Ryzen در برنامه هایی که خواستار عملکرد تک رشته ای شدید بودند ، نادیده گرفت ، مهمترین آنها در حجم کار 1080p بازی است که فریم های کمتری را در هر ثانیه در سخت افزار AMD تحویل می دهد. نسل اول رازن هنوز هم در این کارها خوب عمل کرد ، اما آنها برای همه بهتر نبودند و AMD دارای فضای زیادی برای بهبود بود.

پردازنده های نسل دوم Ryzen که بر روی معماری تصفیه شده ذن + ساخته شده اند ، همین کار را کردند. این بار ، ما گفتیم که "CPU های نسل دوم AMD عاقبت را میخکوب می کنند." AMD هم عملکرد و هم قیمت را بهبود بخشید ، با این که پرچمدار 8 هسته ای Ryzen 7 2700X با قیمت 330 دلار با یک کولر CPU Wraith همراه است. AMD سرعت کلی ساعت را افزایش داده ، حافظه پنهان حافظه و زمان تاخیر را افزایش داده و الگوریتم هایی مانند Precision Boost 2 و Extended Frequency Range (XFR) 2 را معرفی کرده است تا اجازه دهد تراشه های آن به طور پیوسته به آن ساعت های بالاتر برسند.

نتیجه نهایی؟ "در نبرد پردازنده های پرچمدار اینتل و AMD ، برنده واضح امروز Ryzen 7 2700X است" ، در آن زمان نوشتیم. با این حال هنوز هم احتیاط هایی وجود دارد - بازی و عملکرد تک رشته ای هنوز هم با اینتل قابل ردیابی هستند اما این AMD به وضوح درگیر اینتل است.

از طرف دیگر ، اینتل تقریباً در زمان صعود AMD شروع به تلاش کرد. بازوی متعجب این شرکت نتوانست به موقع به فرایند تولید 10 نانومتری مهاجرت کند ، و پردازنده های اصلی خود را در نسخه های به طور فزاینده تصفیه شده هسته های 14 نانومتری از زمان انتشار برادول 2015 متوقف کرد. این پنج نسل کامل از نسخه های 14 نانومتری در این مرحله است ، و شایعات حاکی از آن است که تراشه های دسک تاپ نسل بعدی اینتل نیز در هسته های دنباله دار 14 نانومتری نیز اجرا خواهند شد.

به طور همزمان ، آسیب پذیری های بسیار تبلیغاتی Spectre و Meltdown به Intel نیاز داشت تا نرم افزارهایی را کاهش دهد که باعث کندی پردازنده های آن می شود ، در حالی که پردازنده های Core نسل 9 ، Hyper-Threading را از صفحات Core i5 و i7 حذف کردند (احتمالاً برای کمک به مبارزه با آن نقص های امنیتی). کارخانه های این شرکت نیز تلاش کرده اند تا تقاضا برای تراشه را برآورده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۰۹
سخت کوش